Ενημέρωση για τις εγγραφές στα Λύκεια (e-eggrafes)

«Από τις 18 Ιουνίου 2021 και ώρα 10:00 έως και τις 2 Ιουλίου 2021 και ώρα 23:59, όσοι/ες επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. -ΕΠΑ.Λ. και Π.ΕΠΑ.Λ., θα μπορούν να υποβάλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση» για το σχολικό έτος 2021-2022.

Οι αιτήσεις υποβάλλονται μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://e-eggrafes.minedu.gov.gr

ή μέσω της διαδικτυακής πύλης

https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/eggraphe-ananeose-eggraphes-se-geniko-kai-epaggelmatiko-lukeio

συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία.»

Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων

Γενική Δ/νση Σπουδών Α/θμιας & B/θμιας Εκπαίδευσης

Παρακαλούμε ενημερωθείτε από τις παρακάτω πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία

Επισημαίνεται ότι:
α) Για τα Γυμνάσια, Ηλεκτρονική Αίτηση υποβάλλουν μόνο οι κηδεμόνες των ανήλικων μαθητών/τριών ή οι ίδιοι οι μαθητές/τριες, εφόσον είναι ενήλικοι/ες, που φοίτησαν στη Γ’ Τάξη κατά το τρέχον σχολικό έτος 2020 – 2021.

Είσοδος στην εφαρμογή e-εγγραφές
Για την είσοδο στην εφαρμογή e-εγγραφές, είναι απαραίτητοι οι κωδικοί ΓΓΠΣ (taxis)
του κηδεμόνα του/της μαθητή/τριας που επιθυμεί να υποβάλει Ηλεκτρονική Αίτηση. Για
τους/τις ανήλικους/ες μαθητές/τριες ή ενήλικα προστατευόμενα μέλη, που δε διαθέτουν κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis), χρησιμοποιούνται αποκλειστικά οι κωδικοί ΓΓΠΣ (taxis) του γονέα ή κηδεμόνα ή του κατά τον νόμο υπεύθυνου αντίστοιχα που έχει καταχωριστεί στο Πληροφοριακό
Σύστημα myschool. Στην τελευταία περίπτωση, απαιτείται αποδεικτικό έγγραφο δημόσιας αρχής για την ολοκλήρωση της εγγραφής τους στο σχολείο.
Επισημαίνεται ότι, αν οι αιτούντες/σες κηδεμόνες ή ενήλικοι/ες μαθητές/τριες δεν διαθέτουν κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis), οφείλουν να προβούν σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες
προκειμένου να τους αποκτήσουν έγκαιρα.

Οι αιτούντες/σες κατά την είσοδό τους στην εφαρμογή e- εγγραφές θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται για τις τάξεις και τις ομάδες προσανατολισμού των ΓΕ.Λ., τους τομείς και τις ειδικότητες των ΕΠΑ.Λ., την Α’ τάξη Π.ΕΠΑ.Λ., στις οποίες δύνανται να εγγραφούν.
Κατά την υποβολή της Ηλεκτρονικής Αίτησης εμφανίζονται αυτόματα χωρίς δυνατότητα αλλαγής το επώνυμο, το όνομα και το πατρώνυμο του κηδεμόνα όπως αντλούνται από τη
Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (GSIS), η οποία παρέχει
την υπηρεσία ταυτοποίησης των χρηστών της πλατφόρμας e- εγγραφές, ενώ καταχωρίζονται
απαραίτητα τα παρακάτω στοιχεία:
 -Το e-mail του κηδεμόνα ή του/της ενήλικου/ης μαθητή/τριας
 -Το μητρώνυμο του κηδεμόνα ή του/της ενήλικου/ης μαθητή/τριας
Για τα ΓΕ.Λ.:
 -Επιλογή Ημερήσιου ή Εσπερινού ΓΕ.Λ.
 -Η τάξη στην οποία θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες το επόμενο σχολικό έτος
 -Επιλογή ξένης γλώσσας (Α΄ Λυκείου)
 -Επιλογή Ομάδας Προσανατολισμού (Β΄ και Γ΄ Λυκείου)
Για τα ΕΠΑ.Λ.:
 -Η τάξη στην οποία θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες το επόμενο σχολικό έτος
 Η επιλογή έως τριών (3) ΕΠΑ.Λ.

 -Το σχολείο τελευταίας φοίτησης, καθώς και το έτος τελευταίας φοίτησης
 -Ο Αριθμός Μητρώου (Α.Μ.) μαθητή/τριας (ο οποίος αναγράφεται σε πρόσφατο έλεγχο
προόδου, στο Ατομικό Δελτίο μαθητή)
 -Η ημερομηνία γέννησης του/της μαθητή/τριας
 -Από ποιον/α καταχωρίζεται η Ηλεκτρονική Αίτηση
- Ο αριθμός του κινητού τηλεφώνου του/της κηδεμόνα ή του/της μαθητή/τριας

Σημειώνεται ότι:
 Η Ηλεκτρονική Αίτηση επέχει θέση Υπεύθυνης Δήλωσης του ν. 1599/1986 (Α ́ 75).

Μετά την υποβολή της Ηλεκτρονικής Αίτησης ο έτερος κηδεμόνας πρέπει άμεσα να δηλώσει με κάθε πρόσφορο τρόπο (είτε με αποστολή e-mail είτε με υπεύθυνη δήλωση του ν.
1599/1986) στον/στη Διευθυντή/ντρια των Γενικών Λυκείων ή Επαγγελματικών Λυκείων ή
Πρότυπων Επαγγελματικών Λυκείων ότι εγκρίνει το περιεχόμενο της ηλεκτρονικής αίτησης,
όπως εκείνο έχει υποβληθεί.

Για να είναι δυνατή η ταυτοποίηση ενός/μίας μαθητή/τριας και η ολοκλήρωση της διαδικασίας υποβολής της αίτησής του/της στην ηλεκτρονική πλατφόρμα e-εγγραφές, ο/η αιτών/ούσα θα πρέπει να γνωρίζει τον Αριθμό Μητρώου (Α.Μ.) του μαθητή/τριας.

Η ημερομηνία γέννησής του/της πρέπει να είναι ορθά καταχωρισμένη στο ΠΣ myschool.

Οι μαθητές/τριες, που επιθυμούν να φοιτήσουν σε ΓΕ.Λ., δεν δηλώνουν σχολείο προτίμησης στην εφαρμογή e-εγγραφές, αλλά τοποθετούνται σύμφωνα με απόφαση του/της Διευθυντή/ντριας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ανάλογα με την περιοχή της μόνιμης κατοικίας τους. Σε περίπτωση που οι περιοχές των σχολείων δεν μπορούν να καθοριστούν στο
πλαίσιο της δικαιοδοσίας ενός/μιας μόνο Διευθυντή/ντριας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,
καθορίζονται με απόφαση του/της αρμόδιου/ας Περιφερειακού/ής Διευθυντή/ντριας Εκπαίδευσης.
 Οι κηδεμόνες των ανήλικων μαθητών/τριών και οι ενήλικοι/ες μαθητές/τριες πρέπει να
γνωρίζουν ότι η κατανομή των μαθητών/τριών σε ΕΠΑ.Λ. γίνεται με βάση τη σειρά προτίμησης που δηλώθηκε.

**** Μετά την οριστική κατανομή τους σε συγκεκριμένο ΓΕ.Λ, ΕΠΑ.Λ. ή Π.ΕΠΑ.Λ., οι ενδιαφερόμενοι/ες εισέρχονται εκ νέου προκειμένου να ενημερωθούν μέσω της εφαρμογής
e-εγγραφές στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
https://e-eggrafes.minedu.gov.gr
και συγκεκριμένα στο πεδίο «Οι αιτήσεις μου» (κουμπί επάνω δεξιά).
Λαμβάνοντας υπόψη την εξαιρετικά επείγουσα ανάγκη να αντιμετωπιστούν οι άμεσοι
κίνδυνοι από τη διάδοση του νέου κορωνοϊού COVID-19 οφείλουν να αποστείλουν Υπεύθυνη Δήλωση μέσω της ιστοσελίδας του https://www.gov.gr
(https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/upeuthune-delose-kaiexousiodotese ) και τα απαραίτητα δικαιολογητικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
στη σχολική μονάδα ή να παρουσιαστούν, κατόπιν συνεννόησης, για την οριστική εγγραφή, ανανέωση εγγραφής ή μετεγγραφή τους, προσκομίζοντας όσα δικαιολογητικά
απαιτούνται κατά περίπτωση:
α. Για τα ΓΕ.Λ. μέχρι την έναρξη των μαθημάτων
β. Για τα ΕΠΑ.Λ. από την 6 Ιουλίου 2021 έως τη 16η Ιουλίου 2021 ηλεκτρονικά ή κατά
το ίδιο χρονικό διάστημα, με φυσική παρουσία, κατά τις ημέρες θερινής εφημερίας
των σχολικών μονάδων.

Οι αιτούντες/σες έχουν τη δυνατότητα τροποποίησης της Ηλεκτρονικής Αίτησής τους ή διαγραφής και υποβολής νέας όσο η ηλεκτρονική πλατφόρμα e-εγγραφές δέχεται Ηλεκτρονικές Αιτήσεις και σε κάθε περίπτωση όχι μετά την τοποθέτηση/κατανομή σε σχολική μονάδα. Μετά την κατανομή, δυνατότητα διαγραφής της Ηλεκτρονικής Αίτησης υφίσταται
μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις (π.χ. μη έγκυρη αίτηση, αλλαγή τομέα – ειδικότητας ΕΠΑΛ, μη έγκριση ολιγομελούς κ.λπ.) με Υπεύθυνη Δήλωση: α) για τα ΓΕΛ προς την αρμόδια
Διεύθυνση του ΥΠΑΙ.Θ. (egelhelp@minedu.gov.gr) και β) για τα ΕΠΑ.Λ. και Π.ΕΠΑ.Λ. προς
τον/τη Διευθυντή/ντρια του σχολείου που έχει κατανεμηθεί προκειμένου να του/της ενερ-
γοποιήσει τη δυνατότητα διαγραφής. Με την παραπάνω ενεργοποίηση, ο/η μαθητής/τρια/κηδεμόνας μπορεί να διαγράψει ο/η ίδιος/α την Ηλεκτρονική Αίτηση. Μετά τη
διαγραφή της Ηλεκτρονικής Αίτησής του/της, ο μαθητής/τρια /κηδεμόνας, πρέπει να υποβάλει εκ νέου Ηλεκτρονική Αίτηση στην αμέσως επόμενη περίοδο εγγραφών. (Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο Εγχειρίδιο Χρήσης και στις Συχνές Ερωτήσεις).

Ενημέρωση για την εφαρμογή e-εγγραφές

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,
Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές-ανανεώσεις εγγραφών-μετεγγραφές των μαθητών/τριών
στα Δημόσια Λύκεια, Α ́, Β ́, Γ ́ τάξη ημερησίου και Α ́, Β ́ και Γ ́ τάξη εσπερινού, (ΓΕ.Λ./ΕΠΑ.Λ.) για το σχολικό έτος 2021-22 θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής e-
εγγραφές.

Προκειμένου να αποφευχθούν εγκαίρως τυχόν προβλήματα, σας επισημαίνουμε τα ακόλουθα:


 1. Η είσοδος στην εφαρμογή e-εγγραφές γίνεται με κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis). Ο κηδεμόνας που
θα υποβάλει ηλεκτρονικά την αίτηση με κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis) θα πρέπει να είναι
αυτός/ή που έχει δηλωθεί ως «Κηδεμόνας e-εγγραφές» στο σχολείο
όπου φοιτά τώρα
ο/η μαθητής/τρια. Για να γίνει αυτό, και, προκειμένου να επικαιροποιηθούν τα
στοιχεία σας, θα πρέπει ο γονέας/κηδεμόνας που θα υποβάλλει την ηλεκτρονική
αίτηση (κηδεμόνας e-εγγραφές) να συμπληρώσει σχετική Υπεύθυνη Δήλωση και να την
αποστείλει/καταθέσει στο σχολείο.
 2. Η διεύθυνση μόνιμης κατοικίας, βάσει της οποίας θα εγγραφεί-κατανεμηθεί ο
μαθητής/τρια, είναι αυτή η οποία έχει δηλωθεί στο σχολείο και έχει καταχωριστεί στο
πληροφοριακό σύστημα myschool. Σε περίπτωση που δεν κατοικείτε πλέον στην ίδια
διεύθυνση, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε έγκαιρα με τη σχολική μονάδα όπου φοιτά
τώρα ο/η μαθητής/τρια και να προσκομίσετε τα σχετικά δικαιολογητικά που θα σας
ζητήσουν, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η αλλαγή.
 3. Η ακριβής ημερομηνία γέννησης του/της μαθητή/τριας είναι αυτή η οποία έχει ήδη
δηλωθεί στο σχολείο και έχει καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool. Αν
υπάρχει θέμα διόρθωσης, παρακαλείστε να την πραγματοποιήσετε άμεσα στο σχολείο
όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια, μετά από επικοινωνία με τη σχολική μονάδα που
θα σας ενημερώσει για τις απαραίτητες διαδικασίες.
 4. Ο Αριθμός Μητρώου μαθητή/τριας αναγράφεται σε έγγραφα από το σχολείο, όπως η
βαθμολογία της τρέχουσας σχολικής χρονιάς. Σε περίπτωση που δεν έχετε κάποιο τέτοιο
έγγραφο στη διάθεσή σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με το σχολείο για να σας δώσουν
τον αριθμό.
 Η κατανομή των μαθητών/τριών της Α ́ τάξης σε Δημόσια Γενικά Λύκεια γίνεται
σύμφωνα με τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Κατά συνέπεια, για οποιαδήποτε διευκρίνιση σχετικά με τη χωροταξική
κατανομή μπορείτε να καλείτε στην αρμόδια Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Επισημαίνεται ότι η εφαρμογή e-εγγραφές δεν διατηρεί αρχείο αιτήσεων προηγούμενων ετών.
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, όλα τα στοιχεία που έχουν καταχωριστεί διαγράφονται.

Για τις λεπτομέρειες της διαδικασίας και της έναρξης λειτουργίας της εφαρμογής, θα
ενημερωθείτε με νεότερη εγκύκλιο. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να απευθύνεστε στις
σχολικές μονάδες για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

Παρακαλούμε για τις άμεσες ενέργειές σας προκειμένου να πραγματοποιηθούν απρόσκοπτα οι
εγγραφές των μαθητών/τριών για το σχολικό έτος 2021-22.

Από τη Γενική Διεύθυνση Σπουδών
Π.Ε. και Δ.Ε. του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Υπεύθυνη δήλωση κηδεμόνα

Παροχή οδηγιών για τη δικαιολόγηση των απουσιών μαθητών/τριών που συνοικούν με άτομα που πάσχουν από σοβαρό/ά υποκείμενο/α νοσήματα

Ακολουθήστε τις οδηγίες που περιγράφονται στο παρακάτω αρχείο: https://drive.google.com/file/d/13BKlJvBB2ql6O0L7TiP-HuL7HvZefmuH/view?usp=sharing

Ενημέρωση για την προσέλευση στα σχολεία στις 10-5-2021 και την εφαρμογή του υποχρεωτικού μέτρου του διαγνωστικού ελέγχου νόσησης (δωρεάν αυτοδιαγνωστικός έλεγχος) από τον κορωνοϊό COVID – 19

Ανακοίνωση από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων

Τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας, μαθητές, εκπαιδευτικοί, βοηθητικό και λοιπό προσωπικό καλούνται τη Δευτέρα 10 Μαΐου να προσέλθουν στα σχολεία έχοντας μαζί τους βεβαίωση αρνητικού τεστ (self-test, PCR ή rapid-test).

Υπενθυμίζεται ότι η χρήση του self-test δρα συμπληρωματικά στα ήδη ισχύοντα μέτρα, που περιλαμβάνουν υποχρεωτική χρήση μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, διαφορετικά διαλείμματα για ομάδες μαθητών, σταθερές ομάδες μαθητών σε αθλήματα και άλλες δραστηριότητες,  χρήση αντισηπτικών, σχολαστικούς καθαρισμούς χώρων, τακτικούς αερισμούς χώρων, ειδικότερα τώρα που και ο καλός καιρός βοηθά, εξειδικευμένα μέτρα για προσαρμοσμένη λειτουργία κυλικείων, εργαστηρίων πληροφορικής, χρήσης μουσικών οργάνων κ.ά.

Το αυτοδιαγωνιστικό τεστ κορωνοϊού παρέχεται δωρεάν και διενεργείται πριν την έναρξη των μαθημάτων της Δευτέρας και της Πέμπτης, από μαθητές/τριες,  εκπαιδευτικούς, μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), διοικητικό και λοιπό προσωπικό όλων των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας. Ο έλεγχος διενεργείται έως και είκοσι τέσσερις ώρες πριν την προσέλευση στην σχολική μονάδα.

Το self-testing είναι μία διαδικασία εύκολη και απλή, που χρησιμοποιείται και σε άλλες χώρες για τη λειτουργία των σχολείων και ήδη έχει βοηθήσει στον εντοπισμό σημαντικού αριθμού ασυμπτωματικών, ως επί το πλείστον, ασθενών, επομένως και στον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού στην κοινότητα. Τα βήματα είναι τα εξής:

Γονείς, κηδεμόνες, μαθητές και προσωπικό των σχολείων  παραλαμβάνουν δωρεάν το self-test, μαζί με ενημερωτικό υλικό από το φαρμακείο, χρησιμοποιώντας τον ΑΜΚΑ, τον προσωρινό ΑΜΚΑ (ΠΑΜΚΑ) ή τον Προσωρινό Αριθμό Ασφάλισης και Υγειονομικής Περίθαλψης Αλλοδαπού (ΠΑΑΥΠΑ). Το πρώτο τεστ μπορούν να το παραλάβουν όλοι από Τετάρτη 5 Μαΐου, σε όλη τη χώρα. Από τη Δευτέρα 10/5 θα μπορούν να παραλάβουν και το 2ο τεστ της ερχόμενης εβδομάδας.

Οι μαθητές/οι, εκπαιδευτικοί κάνουν τα self-tests στο σπίτι τους. Οι μαθητές άνω των 13 ετών μπορούν να κάνουν το τεστ με την επίβλεψη ενηλίκου, ενώ στους κάτω των 13 ετών το τεστ θα διενεργείται από ενήλικο. Συστήνεται το τεστ να γίνεται το ίδιο πρωί ή το προηγούμενο βράδυ. Άρα το πρώτο τεστ μπορεί να γίνει την Κυριακή το βράδυ ή τη Δευτέρα το πρωί.

Γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικοί και λοιπό προσωπικό δηλώνουν το αποτέλεσμα του self-test μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr, στην οποία θα εισέρχονται με τους κωδικούς taxisnet, καταχωρώντας συγκεκριμένα στοιχεία, όπως πατρώνυμο, μητρώνυμο, ΑΜΚΑ και το αποτέλεσμα του self-test.

Αν το self-test είναι αρνητικό:

Για τους μαθητές, εκδίδεται σχολική κάρτα μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr. Οι μαθητές θα φέρουν τη σχολική κάρτα μαζί τους κάθε ημέρα και θα την επιδεικνύουν στους εκπαιδευτικούς την πρώτη ώρα της Δευτέρας και της Πέμπτης ή όποτε τους ζητηθεί.

Για τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, εκδίδεται η δήλωση αρνητικού αποτελέσματος μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr.

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει πρόσβαση σε εκτυπωτή, μπορεί να συμπληρώνεται χειρόγραφη δήλωση που θα περιέχει τα ίδια στοιχεία με τη σχολική κάρτα/τη δήλωση αρνητικού αποτελέσματος.

Αν το self-test είναι θετικό:

Εκδίδεται δήλωση θετικού αποτελέσματος μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr για τη διενέργεια δωρεάν επαναληπτικού rapid-test σε δημόσια δομή.

Η λίστα με τις δημόσιες δομές περιλαμβάνεται στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr.

Αν το επαναληπτικό τεστ είναι θετικό, ακολουθείται το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ. Αν το επαναληπτικό τεστ είναι αρνητικό, οι μαθητές/εκπαιδευτικοί λαμβάνουν σχετική βεβαίωση από το σημείο εξέτασης και επιστρέφουν στο σχολείο.

Η σχετική ΚΥΑ σε μορφή pdf

Ενισχυτική Διδασκαλία

Το πρόγραμμα της ενισχυτικής διδασκαλίας θα λειτουργήσει και φέτος. Οι γονείς/κηδεμόνες των ενδιαφερόμενων θα πρέπει να κατεβάσουν  την αίτηση-δήλωση μαθημάτων της Ενισχυτικής Διδασκαλίας, να την συμπληρώσουν, να την υπογράψουν και να την αποστείλουν ηλεκτρονικά στο σχολείο μέχρι τις 2/12/2020

Ανακοίνωση για την επέτειο του Πολυτεχνείου

Σας ενημερώνουμε ότι την Τρίτη 17-11-2020 θα πραγματοποιηθούν οι τρεις πρώτες ώρες μαθήματος και στη συνέχεια την τέταρτη διδακτική ώρα θα πραγματοποιηθεί προβολή του  δραματοποιημένου ντοκιμαντέρ Γράμματα στο μέλλον, που με ένα σύγχρονο τρόπο αναφέρεται στα γεγονότα του Πολυτεχνείου του 1973 (μέσω της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης).

ΕΠΕΙΓΟΝ – ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ WEBEX

Σας ενημερώνουμε ότι οι διευθύνσεις των ηλεκτρονικών τάξεων των καθηγητών του σχολείου άλλαξαν. Οι νέες διευθύνσεις έχουν σταλεί με email στους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών μέσω του myschool.

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ – ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ links Διδασκόντων

Η τηλεκπαίδευση είναι υποχρεωτική με απουσίες (εγκύκλιοι 121802/ΓΔ4/15.9.20 και 151977/ΓΔ4/7.11.20)  και αξιοποιείται για την κάλυψη νέας διδακτικής ύλης.

Η έναρξη των μαθημάτων μέσω σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης ορίζεται  στις 8:30 για τα Γυμνάσια, και η διάρκεια της διδακτικής περιόδου στα 40 λεπτά.

Η διαμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος θα γίνεται σύμφωνα με τα παρακάτω:

ΩΡΑΡΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗ
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ώρα διδασκαλίαςΑπόΈως
1η8:309:10
2η9:2010:00
3η10:1010:50
4η11:0011:40
5η11:5012:30
6η12:4013:20
7η13:3014:10

Οι σύνδεσμοι με τις διευθύνσεις των εκπαιδευτικών για τη σύνδεση των μαθητών στις ηλεκτρονικές τους τάξεις έχουν σταλεί με μήνυμα στις διευθύνσεις ηλ.ταχυδρομείου που έχουν δηλώσει οι γονείς/κηδεμόνες στο σχολείο

Ανακοίνωση για τον αγιασμό σχολ.έτους 2020-2021 (ΝΕΑ)

Η προσέλευση των μαθητών τη Δευτέρα 14-9-20 θα γίνει στις 8.15.

Α΄ΤΑΞΗ

Μετά την προσέλευση των μαθητών/τριών θα γίνει χωρισμός τμημάτων, ξενάγηση στους χώρους του σχολείου, παράδοση βιβλίων και παραμονή στις τάξεις μέχρι την ώρα του αγιασμού, στις 11.30 π.μ.

Β΄ΤΑΞΗ – Γ΄ΤΑΞΗ

Μετά την προσέλευση των μαθητών/τριών θα γίνει χωρισμός τμημάτων, παράδοση βιβλίων και παραμονή στις τάξεις μέχρι την ώρα του αγιασμού, στις 11.30 π.μ.

Ώρα αποχώρησης για όλους τους μαθητές: περίπου στις 12.00 μ.μ.

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών να παραμείνουν εκτός του χώρου του σχολείου.

Σας υπενθυμίζουμε ότι η χρήση προστατευτικής μάσκας, εντός του σχολείου, είναι υποχρεωτική για όλους.